Általános szerződési feltételek

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a nashion.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben webáruházunk vásárlója és/vagy felhasználója kíván lenni, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Tóth Fruzsina Lilla – E.V.
  • Székhely: 1055, Budapest, Stollár Béla utca 3/b 
  • Adószám: 56675601-1-41
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Nyilvántartási szám: 55346443
  • Elektronikus elérhetőség: info@nashion.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36307921092 
  • Számlaszám: 10701324-72336289-512000002

  • Tárhelyszolgáltató neve: Szerverem.hu / V & Zs 98 Bt.
  • Székhelye: 4251, Hajdúsámson, Bartók Béla utca 21.
  • Adószám: 20208657-2-09
  • Email cím: info@szerverem.hu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: szolgáltató és viszonteladói partner.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Telefontöltők iPhone, Samsung és Huawei modellekhez, illetve olyan készülékekhez, amelyek kompatibilisek az előbbi 3 márka töltőivel.

3/a. Rendelési információk

A megjelenített termékek megvásárolhatóak a Webáruházon keresztül, futár általi házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, illetve a weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák a kiszállítás díját Magyarországon belül.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett – a tőle elvárható gondosság ellenére -, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Webáruházunkban termékkategóriák segítségével böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni egy adott termékről, kattintson a képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a Kapcsolat menüpont alatt rögzített telefonszámon vagy email címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az Szolgáltatóval.

3/b. A rendelés menete

1.

A “Kosárba teszem” gombra kattintva terméket a Kosárba helyezheti, ehhez semmiféle regisztráció vagy bejelentkezés nem szükséges.

2.

 A kosár tartalmát a képernyő jobb alsó sarkában látható kosár ikonra kattintva érheti el. Ekkor megjelenik egy menüsáv, ahol a “View Cart” gombra kell kattintani. Itt van lehetősége megtekinteni és módosítani a rendelését, ki tudja választani a mennyiséget, valamint az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot is. De természetesen kitörölhet egy-egy tételt, illetve a kosár teljes tartalmát is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, kérjük menjen vissza az IPHONE, SAMSUNG vagy HUAWEI menüpontok valamelyikébe. Amennyiben végzett a böngészéssel és a megrendelés mellett döntött, kattintson ismét a jobb oldalon lévő kosár ikonra, és válassza a “Checkout” lehetőséget.

3.
Miután véglegesítette rendelését, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely a megrendelése adatait tartalmazza. Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el a megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén. Miután a megrendelését feldolgoztuk, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy “Sikeres megrendelés” visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

4. Megrendeléshez szükséges adatok

Amennyiben vásárolni szeretne, a vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat: a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét és telefonszámát. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/szolgáltató technikai vagy marketing jellegű üzenetet küldjön számukra. A hírlevélről való leiratkozást az üzemeltető írásos kérelemre köteles törölni a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben is megerősíti.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10:00 – 20:00 között történik. Ezen időintervallumon kívül is van lehetőség rendelést megadni, ám ilyen esetben csak a legközelebbi munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva, raktáron lévő termékek esetében átlagosan 3-5 munkanap. Egyedi megrendelések esetén a pontos szállítási időről e-mailben vagy telefonon fogjuk Önt értesíteni.

6. A megrendelt termék ellenértékének, illetve a házhozszállítás díjának fizetési módja

CIB Bank eCommerce, biztonságos bankkártyás fizetés: A termék csak azt követően kerül kiszállításra, ha az ellenértéke beérkezett hozzánk.

Utánvéttel történő fizetés: A terméket az általunk megbízott ( FoxPost ) futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék/termékek számla szerinti árát a futárnak (vagy a csomagátvevő ponton) kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Az elektronikus számla egyben a garancialevél is, így azt minden esetben tartsa meg. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és az esetleges sérüléseket, hiányosságokat kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni, kivéve, ha olyan hibáról van szó, amit az átvétel pillanatában nem tudott megállapítani (például, ha nem tölt a kábel).


7. Szállítási határidő

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva, raktáron lévő termékek esetében átlagosan 3-5 munkanap. Egyedi megrendelések esetén a pontos szállítási időről e-mailben vagy telefonon fogjuk Önt értesíteni.

8. Házhoz szállítási információk

A csomagok kézbesítése munkanapokon, átlagosan 08:00-17:00 óra között történik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol 08:00 és 17:00 között folyamatosan fogadni tudják a futárt, és biztosítani tudják a küldemény teljes ellenértékét.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a termék ellenértékének előre történő kiegyenlítésével áll módunkban ismételten elindítani.

Webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő további kérdések esetén a Kapcsolat menüpont alatt talál elérhetőségeket. Forduljon hozzánk bizalommal, segíteni fogunk. 

9. Kiszállítással kapcsolatos információk

A kiszállítás alatt álló küldemény elvesztését, részleges elvesztését, sérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. A keletkezett kárról a jogvesztő határidőn belül értesítse a FoxPost-ot.

10. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, hibátlan állapotú terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postai, ajánlott, tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az üzemeltető az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a fogyasztó által kifizetett teljes vételárát visszatéríteni, kivéve a szállítási költséget, mivel ingyenes szállítást biztosítunk ügyfeleink számára. Vásárlástól való elállás esetén a vevőt terheli az adott termék visszaküldésének teljes költsége. A szolgáltató visszafizetési kötelezettsége akkor lép érvénybe, ha visszakapta az adott terméket, vagy, ha a fogyasztó hitelt érdemlő igazolást kap a termék visszaküldéséről. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis ellenkező esetben, az ebből eredő károk megtérítése a fogyasztót terhelik.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

11. Jótállási feltételek:

 A szolgáltató az általa készített szöveterősítésekre 12 hónap teljeskörű garanciát vállal. Az ez idő alatt keletkezett hibákat a szolgáltató köteles ingyenesen kijavítani, de csak abban az esetben, ha a töltőt a fogyasztó rendeltetésszerűen használta. Egyéb esetben – például kábel szakadás – a szolgáltatót nem terheli garanciális javítás kötelezettség. 

A kábelekre a gyártó 6 hónap jótállást biztosít. A garancia a nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra nem vonatkozik. Amennyiben a szöveterősítés nem sérül, de a töltőkábel meghibásodik, úgy a gyártó garanciálisan biztosít új kábelt. A szolgáltató köteles felhelyezni az új szövetet és az új medált a garanciális töltőre, de csak abban az esetben, ha a fogyasztó megfizeti számára az egyszeri, 3000Ft-os készenléti díjat. Az új szöveterősítést a fogyasztó kérheti az eredetitől eltérő színű fonalból és másik medállal is, ám egyik értéke sem lehet magasabb, mint az eredeti fonal és medál értéke. Ha a fogyasztó mégis drágább medált vagy több fonalréteget szeretne választani, úgy az olcsóbb és a drágább árak közötti különbözetet köteles megfizetni a szolgáltatónak. Ha az eredeti medál helyett egy másikat szeretne választani, akkor az eredetit köteles visszaküldeni a szolgáltatónak, melynek szállítási költsége a fogyasztót terheli. A megrendeléséhez kapott elektronikus számlát minden esetben őrizze meg, ugyanis ez a garancialevél is.

A jótállási határidő kezdete:

Új termék rendelése esetén a jótállás a termék kiszállítását követően kiállításra kerülő elektronikus számlán szereplő időponttal kezdődik. 

Termék javítása esetén a szöveterősítésre adott 12 hónapos jótállás időtartalma a hiba közlésének napjától kezdve indul újra, akkor is, ha a töltőt a kábel meghibásodása miatt kellett kicserélni. Ám ha a töltőt a szöveterősítés meghibásodása miatt kellett cserélni, akkor a kábelre adott 6 havi gyártói garancia nem indul újra. 

A vásárló jótállásán alapuló jogai:

A jótállásra kötelezett, a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a vevő törvényből eredő jogait nem érinti. A jogosult a jótállási határidő alatt bármikor közölheti kifogását a kötelezettel.

Hibás termék esetében:

A vásárló a hibás töltő kicserélését, illetve a sérült szöveterősítés vagy sérült medál kicserélését követelheti. Kijavítás esetén a termékre csak új szövetből készült szöveterősítés illetve új medál kerülhet fel. 

A jótállásra kötelezettnek törekednie kell arra, hogy a fenti cseréket legfeljebb 15 napon belül lebonyolítsa. Ha ez nem valósul meg, akkor a fogyasztó árleszállást kérhet, vagy elállhat a vásárlástól. Ha a vásárló a hibát  a termék átvételének pillanatában ismerte – vagy ismernie kellett -, de nem jelezte, akkor az elállási joga megszűnik, ám a garanciális cserére továbbra is jogosult.

Kinél és mikor kell bejelenteni a jótálláson alapuló fogyasztói igényt?

A vásárlónak a jótálláson alapuló igénye érvényesítésével kapcsolatos nyilatkozatát a Szolgáltatónak kell bejelentenie. A jogosult, a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles a kifogását bejelenteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló a felelős.

Jótállási felelősség kizárása és elállási jog:

A jótállási felelősség nem áll fenn, ha a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be. A rendeltetésellenes használat, helytelen kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a termékért jótállást a szolgáltató nem tud vállalni.

Ha a jogosult a hibát a termék átvételének időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, akkor megszűnik az elállási joga, ám a 12 hónapos garancia időszak alatt a termék cseréjének joga továbbra is megilleti..

Megszűnik a jótállás díjtalan javítási kötelezettsége:

  • Ha a terméket szakszerűtlenül használták
  • Ha a meghibásodást önhiba okozta
  • Ha nincs meg a vételt igazoló bizonylat: számla/blokk
  • A meghibásodással tovább használt terméknél a meghibásodásból fakadó további és súlyosabb hibák a jótállás keretében nem orvosolhatók, és Szolgáltatóra nem átháríthatóak.

Hibás teljesítés esetén a vásárló:

A termék cseréjét kérheti. Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy a kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint- megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a vásárlástól. 

A kijavítást vagy kicserélést a dolog tulajdonságaira és vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel, megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

A kötelezett a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a vásárló a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja.

A vásárló a kijavításig vagy kicserélésig az ellenszolgáltatás arányos részét visszatarthatja.

A fogyasztói szerződésben semmis az a kötés, amely a szavatossági jogoknak a törvényében meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára tér el.

A vásárló a választott szavatossági jogokról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt köteles a kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettnek jelezni.

Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A fogyasztói szerződés esetében a vásárló a teljesítéstől számított 3 hónapos elévülési határidőn belül érvényesítheti szavatossági igényét. Ennél rövidebb elévülési határidőt megállapító kikötés semmis.

Ha a jogosult, jótállási igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha hiba a jellegénél vagy a dolog természetnél fogva a meghatározott határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje tartós használatra rendelt dolog esetében a teljesítés időpontjától számított 3 hónap.

A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt kellékhiányt előidézte. Ha azonban a vásárló a szavatossági igényét a dolognak- a megjelölt hiba szempontjából-elkülöníthető részére tekintetben érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

A szavatossági jogok ugyanabból a jogalapból eredő követeléssel szemben kifogásként a határidő eltelte után is érvényesíthetők.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével és szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek- ideértve különösen az anyag- és a munka költségeket- a kötelezettet terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.

Kicserélés vagy elállás esetén a vásárló nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

Szavatossági jogainak érvényesítésén kívül a vásárló a hibás teljesítésből eredő kárának megtérítését is követelheti a kártérítés szabályai szerint.

Eljárás a hiba jellegével kapcsolatos vita esetén: Ha a vásárlóval vita keletkezne/ pl. a hiba jellege, a termék javíthatósága, a javítás módja, az értékcsökkenés/ és a felek nem tudnak megegyezni, a felügyeleti szervhez kell forduljanak.

Felügyeleti szerv: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 1088 Budapest József krt. 6.

Szakvélemény kiadására jogosult szerv:

Bármely olyan szervezet, mely a megfelelő eszközökkel szaktudással rendelkezik és tevékenységi körébe beletartozik.

A szakvélemény a kérelmező részéről díjköteles.

A szakvélemény a forgalmazóra nézve nem kötelező érvényű.

Ha a forgalmazó/gyártó nem fogadja el a szakvéleményt, akkor a fogyasztó a peren kívüli megegyezés érdekében a Békéltető Testülethez (mely az ügyben eljár, max. 60 napon belül határozatot hoz, a panaszt és az ajánlást nyilvánosságra hozhatja) vagy a Bírósághoz fordulhat.

Minden további vita estén az illetékes Városi Bírósághoz- Budapesten a Pesti Központi Kerületi Bírósághoz- fordulhat.

Panaszával, észrevételével forduljon hozzánk bizalommal, igyekezni fogunk a lehető legkényelmesebb és legoptimálisabb megoldást találni a problémájára. Üzletpolitikánk szerint mindig arra kell törekedni, hogy a fogyasztó és a szolgáltató egyaránt elégedett legyen. 

E-mail : info@nashion.hu
+36307921092

12. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

0
    0
    Your Cart
    Your cart is empty